468x60

::kopitiam oh kopitiam::

Sunday, August 1, 2010
lama sungguh tak makan kopitiam bersama suami ku..hik hik..ayat...last rasanya masa pgnen izz wathieq..pas besalin rasanya takde dah...mcm ilang memory lak ada ker?? malam ni wahhh sungguh banyak oder..tom yam fried rice,kaya+butter toast+milo dinosaur(tak ingat nama dia tp ala2 milo tabur) ,habis ke ni??walaupun tau mmg akan habis..huhu..abah menu mee kari air roselle...wathieq menu nugget ayam (boleh makan ker?)mama lenyek2 kan sikit bg rasa je sbb dia duk tak diam duk kacau2...hihi..tadaaaa
abah wathieq nak ni...sedapnyeee
jap abah tengok dulu..
bila abah bagi kita makan ni wathieq..lambatnyee

balik cam nk pecah perott...over mamam...thks abah blanja kami...tp mmg sedap dan buat kami untuk kembali lagi makan disini kelak...balik sempat lg begambo buat tatapan orang kampung..hahahha
~kopitiam pun nk buat konsep i-city gak...bole laa...kira cun jugak la cafe dia camni..

2 komen pembaca:

  1. Kancilbiru said...:

    wow best nampak kopitiam ni? kat seksyen 7 ka?

  1. mama_izz said...:

    haah sek 7..area pak aji (pak aji ker?..area kedai yg baru bukak tu...best jugak service pun ok cepat..