468x60

:: red & yellow ::

Monday, August 9, 2010
erm mama merasa nk bli wathieq baju polo..tapi tu la amik saiz 12-18months kononnye nk pakai lama sikit rupanya cukup2 je kat badan dia...alhamdulillah dah besar rupanya anak mama ni..



so sbb alang2 dah cukup2 kat badan nk simpan buat pegi jalan2 cam nnti sekejap je tak muat so buat pelasah je la wathieq abah pun layannn baju kuning..cam abah kata "kita kene ikut arahan mama je wathieq nk pakai baju apa"..hihi minta maap la mr Izuan ur wife sangat la cerewet...tp tak cerewet mana pun kadang2 tunggang tebalik jugak...

0 komen pembaca: