468x60

::calling for wathieq::

Tuesday, November 9, 2010
hari ni wathieq genab 1yr 20days..alhamdulillah masa mama post ni awak tengah tido...so boleh la mama tulis sikit pasal awak. sementara awak tido ni mama sempatla masak utk abah..menu for today: sup tulang, sayur fa choi+tahu telur goreng.. otw balik abah call "ari ni ayang nk masak ker??" tetiba cam sian plak dengar soalan tu..lama dah mama tak masak lupa dah skill nk masak camno..sian plak lama abah tak makan air tangan mama..hari2 masak bubur nasi wathieq je ngan sup dia n semua masak tuk wathieq tp abah ngan mama bli je konon2 mama tak sempat la...(keje mmg byak sekarang).

tis week byak mama nmpak tumbesaran awak...sekarang dah pandai klu hp mama bunyi dia tau dah mesti abah call..so dtg kat mama senyum2 nak pegang hp..sbb takmo berebut ngan awak so mama loudspeker je la...sbb dengar suara abah di corong hp tu dia lg la sonok...kikiki...sampai takmo bg mama cakap. last abah kata ok la bye bye assalamualaikum wathieq..dia pun senyum2 sambil lari dari mama bawak hp letak kat telinga sambil mulut membebel2 "woo..daaa..baaaa..uhh uhh"..tah la apa maksudnya konon2 belakon ada org call dia la kononlaa..

copy from here



nnti mama upload pic awak ya.. ;D alhamdulillah..anak mama makin membesar..besar nnti jadi anak soleh ya..belajar pandai2...boleh jaga mama abah..luv u sayang...

~tiba2 rasa macam luah perasaan plak...kikiki

1 komen pembaca:

  1. Atia Adina said...:

    nanti wathieq dah besar dia baca mesti terharu....owhhhhh....