468x60

bila mama izz bergurindam jiwa

Friday, April 22, 2011
lately mama sangat2 la berubah mood...pagi mmg cnfm sakit kepala dan sangat2 tak larat...susah nak bagun pegi mandi..dulu mama adalah juara bagun pagi kol 6 cnfm dah segar...adusss camna nk lalui camni...bila kepala dah berat nk pi ofice lg la dah mula cuti dan mc...

makan pun tak seselera dan semeriah dulu...erm pelik betul dlu mama luv eat eat sooo much..kuatkan la semangatku ya Allah...mgkin baru masuk dua bulan ni masih terlalu awal so mama kene kuat semangat...walaupun takde muntah2 tp tu la sakit kepala mmg mengganggu rutin harian mama...wathieq la penguat semagat mama...bila pandang muka wathieq yg masih lelap tedetik dihati kalau mama tak kuat camna nak jaga wathieq ngan adik nnti insyaAllah...


sesi berfikir..~huhu creadit pada org yg tangkap curi ini gambar...

terima kasih sgt2 kat opah byak layan n suap makan, tidorkan, mandikan bila mama tak larat dan kadang2 senyum je tgok kerenah wathieq bila opah layan jer apa wathieq buat...jasa opah takkan dpt mama bayar...dulu opah penat dah jaga mama besarkan mama kecik2 dulu...la ni kene layan pulak kerenah cucu dia sorg ni....wathieq takmo nakal2 sangat k..sian opah penat...

0 komen pembaca: