468x60

sy rindu zaman remaja dan kanak-kanak riang

Monday, May 30, 2011
erm kadang2 bila umur dah semakin meningkat bila masuk tahun baru teringat zaman dolu2 biasanya awal tahun gni sibuk pasal sekolah...gi sek jumpa kawan2 balik sekolah lepak dulu tp golongan lepak yg sopan sbb kami lepak depan umah jer ~hik hik cover diri sendiri..nak berbopren mmg tak pandai so kalau mama tak pi rumah kawan mama dia dtg umah mama...nak katakan every day la gtu...

mama zaman sekolah rendah






balik dari weding cikgu...singgah taman main dlu...ye kami masih kanak2 riang


form 1...mula nak meningkat remaja




abis je sekolah menengah tekad takmo sekolah dah (kot la nak sambung stpm)konon remaja hati meronta2 terus cari kerja...dua hari camtu la after SPM dah keje kat 7e dekat rumah.

ni geng2 sek menengah mama


dlu aktif bersukan...netball weii....adoiii rindunyee


ya kami dah abis sekolah


bila start smbung masuk uitm..yg lain2 pun ada hala tuju sendiri...kalaula ada reunion mmg best...

~usia makin meningkat semua ni akan menjadi kenangan abadi...luv u olss ;D

2 komen pembaca:

  1. eT said...:

    Tetiba aku pon teringin nk balik ke zaman nuda remaja..huhu

  1. mama_izz said...:

    bestkan....enjoy2...tp now ada anak lg best jugak....rindu kenangan lamaa...