468x60

cuk mama demam pulak

Thursday, June 16, 2011
minggu akhir bulan mei mmg penuh liku2...balik je dari kampung selepas dengar berida arwah paklong meninggal. al-fatihah buat paklong sekeluarga. masa kecik2 tak paham sangat salah silah keluarga ni mama ingat arwah atok mama rupanya pakcikku... selesai semua dah balik shah alam mama jd sangat2 tak larat esoknya wathieq badan mula demam mugkin jangkit dari mama, tp tu la dia kecik lg lama tak demam mama tak larat semangat dia pun kurang.

nak jadi cerita mama akhirnya amik keputusan +MC dan cuti seminggu mama tak masuk ofice, keje byak tetunda. oh mmg menguji kami. wathieq doc minta masuk ubat je sbb takut demam dia terlalu panas... tp lepas ok je badan dia mula la melasak balik siap lari2 pengubat la mama yg tgah tak larat+muntah2....indahnya tengok pembesaran mu wahai anak di depan mata mama sendiri.


mama tak larat minta wathieq check temp sendiri....gud boy~~


abah tepaksa keje juga so tinggal kami bedua mama kene masak, siapkan makan sbb nk beli kat luar nak drive pun dengan cuaca panas mama macam nak pitam.

alhamdulillah semuanya sihat kini...moga anak-anak mama sihat dan mama dapat kuatkan untuk mu dan buat suami tersanyang di bawah dilindungiMU..amin...


ni muka budak dah sihat...tak saba tunggu abah balik tu je la dia mengadap...abahh nakk...~

1 komen pembaca:

  1. mamasue said...:

    sian kt wathieq n mama izz...alhamdulillah semua dah sembuh,dgn cuaca yg tak elok skrg ni mmg mudah kita sakit,budak2 lg lah