468x60

i like manggo

Friday, June 24, 2011
ni la kisah cuk mama yg dpt manggo..abah tengah kupas lagi dia dah tunggu belakang abah...

wathieq: nakkk, akannn...akannn..arrr arrr (sambil menganga tunjuk tangan masuk mulut).
mama : ala sianyee dia ingatkan mama ngan abah tak paham dia nak buah tu...
abah : jap2 abah kupass nihh...duk jauh sikitt...


~akhirnya abah siap juga kupas...dapat jugak...yumieeee!!


~uisshh susah nak nak pengang licin asyik jatuhh jerr...


~opsss baju ngan suar kotoorr...agak-agak mama marah tak nihh...

mama & abah ~seronok tengok dah besar anak bujang sorg nih...be a gud boyy okehh... (berapa kali dah tukar baju dia nih....geramm jugak...huhuhu)

1 komen pembaca:

  1. mamasue said...:

    hamboi...sukanya dia dgn manggo...klu athma tak pe ke mkn manggo?mamasue pun unsure lah...bab baju tu,mmg tak leh nk kata apa dah...sebab dah sedap sgt kan...=P