468x60

abang wathieq adik washfa + "kakak"??

Monday, July 9, 2012
masa main playground kat mcD...
mama: wathieq jom balik...selipar abang mana...
wathieq: "shoe acid kat situ la mama"...

tuuu dia sepasang jer selipar kat situ sbb budak2 lain dah balik

mama pun terus amik pic ni tunjuk kat abah..bang tengok wathieq simpan selipar dia kat mana...sbb dia baru mencecah 2y9m so mama dgn abah teruja sbb wathieq dah pandai fikir...alhamdulillah mama doakan awak jadi anak bijak dan boleh pimpin adik2 yer...aminn

ni adik bersama kakak baru bekenalan kat sini ajak adik main.. 

new frand adik washfa ~kakak
kakak: "uncle kenapa tak letak je la adik ni kat dlm tu main" sambil tunjuk playground...
abah wathieq: adik tak pandai jalan lagi.
kakak: kenapa dia tak pandai jalan...takpe letak jer...
abah wathieq: erm takpe kakak pegi main dulu yer
kakak: jom ikut kakak main... (pegang tangan suh adik jalan)
abah wathieq: ehhh...adik tak pandai jalan...takpe tu kawan kakak panggil (ayat abah selamatkan keadaan)..

~kakak pun belari sambung pi main...hihi berjaya misi abah

adik + abah
~mama baru nk start makan (anak2 dengan abah dia dah satle makan) senyum jerrr tgok abah layan situasi...hihihi

abang + adik ngantuk

ishh mama paksa pulak ~~





















































4 komen pembaca:

  1. Atia Adina said...:

    si atia pun sama tau....masuk surau....sibuk dia susun kasut dia kat rak....yang tak boleh blah....siap susunkan kasut ibu dia sekali...

  1. mama_izz said...:

    atia pun gtu jugak ya rajin siap tolong kemas kasut ibu~hihi ...pandai pulak kan ~sekejap je masa dah besar dah rupanya diorg nih...

  1. mummyosh said...:

    ingtakan washfa da nk jadik kakak td heeeeeheeee

  1. mama_izz said...:

    uit..uit..belom lg...hihi...ble tgok balik title ala2 plak ek...~kikiki