468x60

ubat batuk!!!

Wednesday, July 4, 2012
"mama wathieq nak ubat batuk...sakit kat sini "(sambil tunjuk tekak) siannye anak mama...terasa peritnye tekak sampai dia request ubat batuk...naluri buat anak ni tesentuh macam kita yang sangat sakit. mesti awak tak tido lena mlm tadi sbb sakit batuk... tapi alhamdulilah bagun pagi td senyum bukak tv tgok cartoon so mama tak risaula nak tinggalkan awk kat baby sitter. mama dioakan moga wathieq cepat semmbuh ye sayang....mama tau awak mmg sangat sensitive berbanding adik yang masih kecil menjangkau 7bulan tu, tapi awak kuat!! wahieq hero mama kan so awak sangat kuat!! tak mau dah sakit mcm masa kecil dulu yer..


ok mama abah nak berapa wathieq nk sign nih!!! 2y8m



note: tetiba mama teringat awak kejut mama malam tadi sbb batuk.

0 komen pembaca: