468x60

petukaran wajib semperna raya

Wednesday, August 15, 2012
ha ni selain baju2 raya ni antara perkara ala2 perlu setiap tahun...so ni petukaran duit tuk tahun ni...ni je smpat nk capture...byak2 ni bukan izz's family yg punya tolong tukarkan tuk orang yer...terima kasih juga kepada en chillin(tokan besar tukar duit raya tiap2 tahun) yg tolong tukarkan....ni semua note2 baru keluar august 2012 ni...



agak2 tiap2 tahun korang tukar berapa yer...

~~menjelang aidilfitri dan berlabuhnya ramadhan moga dipertemukan ramadhan akan datang...

6 komen pembaca:

  1. MAMASUE said...:

    mamasue sket je...rm300...tu pun lebih tu rasa =)

  1. mama_izz said...:

    mamasue-lebih kurang la n cnfirm mmg lebih...tahun lepas punya pun ada lg...last2 masuk tabung anak2 sendiri :D

  1. Eliss Mie said...:

    anak buah mesti dpt rm10 sorang :p tahun ni bertambah anak sedara..

  1. mama_izz said...:

    sementara anak2 buah tak ramai ni bleh lg bg 10hingget..hihi ~insyaAllah moga murah rezeki

  1. Atia Adina said...:

    saya pun anak2 buah ramai gak.....tapi kan....apa yang kita bagi dapat balik kat anak kita plak....hehehe...best best....kalo anak sikit rugi lah......beruntung yang ada anak ramai

  1. mama_izz said...:

    tu la kan...sbanrnya makin byak kita memberi makin bayak yg kita dapat...tu janji DIA kan...yg penting ikhlas...atia byak sepupu dah yerr...ibu kna siap sedia la ek.. :D