468x60

outing with luv

Tuesday, October 9, 2012
1st time menjelang 10bulan bawak izz washfa  naik train goyang2 masuk duit 50c. abang wathieq dah pandai masuk coint dlm tabung tu so wathieq tolong pegang adikkk... "ok...acid polok adik ye mama"..

sementara tunggu abah fitting so kita capture sket apa yg patut...mama kita naik train...ton tonn...

abang pelindung adik2 nanti yerr..insyaAllah
diam adikk nnti jatuhh!!!

1st time bg naik...dah boring berani nak turun

mana abang ni kenapa saya main ni jer?? abang naik macam2... :D
alhamdulillah tak sangka rasanye dah besar dah dua-dua...masa berlalu yaAllah permudahkanla ku mendidik anak2 ku ini moga mereka menjadi hamba yang diredhaiMu..aminnn

6 komen pembaca:

  1. MAMASUE said...:

    abg wathieq so loving

  1. iera said...:

    laaaa...dah besar la..kejapnye masa berlalu kan..huhu

  1. mama_izz said...:

    iera-tula kejap sangat dua2 dah besar..alhamdulillah

    mamsue-alhamdulillah...harap2 sampai besaq laa dia mcm tu jaga mama ngan abah dah tua2 nnti...

  1. aizuemi said...:

    amin ya rabbal'alaamin~

  1. Sweet sgt gmbr abg peluk adik tu. Nmpk sgt abg dia very protective!

  1. mama_izz said...:

    tqq...insyaAllah moga sampai kebesar kan... :)