468x60

sorry sayang aduhh

Friday, October 5, 2012
tragedi 4oktober 2012 @ 12am ++  ...adikkkkk jatuh katil mamaaaa...tu jeritan abg wathieq...
  
bengkak bibir sebelah kiri
 macam mana adik jatuh abang????  adik buat sighii abang cakap jangan adik nnti jatuhh.... itu la ucapan dr seorang abang hujung bulan ni baru nk langkau 3 tahun....
yaAllah...banyakkkk darahh yang keluarr
darah againn...habis baju dibasahi jua..

 semua gara2 mama terlelap ~ masing2 dah tetido awal dlm 9mlm dan masing2 tejaga tgah malam tu sbbkan mama terlalu mengantuk tu biarkan aja abang main dengan adik yang tengah dah merangkak dan byak benda dia dah berani cuba sendiri.....tak sangka jatuh seteruk tu...
terlelap lepas ditenangkan dengan dakapan dan susu ibu..... ~maafkan mama adikk

~tangisan sorg ibu tika melihat batapa byaknye darah keluar dr mulut adikk..hanya dakapan dapat tenangkan mu sayang...maafkan mama lalai seketika...
adikkk washfaaa....

mood: sangat sedihh sbb abang dulu tak penah jatuh seteruk ni.... ~katil tak setinggi mana tp mugkin benda nk jadi...sian adik washfa...alhamdulillah bengkak dah surut dan adik dah mula tersenyum...

maafkan hambamu ni yaAllah lalai menjaga anak2 ku~~~

7 komen pembaca:

  1. Eliss Mie said...:

    Ya Allah kesiannya. Nuha dulu pernah gak jatuh dr tilam. lepas tu memang kitorang bentang toto ajer kat tepi2 tu smpai dah besar skang pun, takut jatuh lagi.

  1. mama_izz said...:

    tula perit tengok...pasni kna bentang keliling la....aduhh

  1. mommyosh said...:

    aduhhh..siannyaa...ishh seriau tgk..mesti sakit nk nyusu kan..
    takut kan bbdk yg sdg membesar ni..yg merangkak, mnjat, baru pandai jln..ishhh...kene beware sungguh2..

  1. mama_izz said...:

    serius mummyyosh...bukan seriau jer mama pun meraung tgok anak jd gitu...tu la kena hati2 la bila masing2 tengah membesar nih...jgn jadi gini yerr sian diaa...

  1. iera said...:

    aduhh..sakitnyer..sedihnye tengok.kesian adikk..akak bawak p klinik x?anak iera pun jatuh katil masa 6 bulan,iera terus bawak g klinik.biar la ape org nk cakap pun.yg penting die sihat.huhuhu

  1. mama_izz said...:

    tu la iera perit yg melihat agaknye perit lg yg merasa tu...dia kecik kan....alhamdulillah sekerang dah senyum mnum susu makan smua ok....kelalaian mama ~~sorry dikk

  1. aizuemi said...:

    huhuhu~ sakitnyer...