468x60

lama tak layan lagu

Friday, April 26, 2013
Sajer tempek lirik lagu kat sini macam menarik pulak. sorry tak ingat amik source dari mana tah...

Lirik Lagu Kehilangan – Firman

Ku coba ungkap tabir ini
Kisah antara kau dan aku
Terpisahkan oleh ruang dan waktu
Menyudutkanmu meninggalkanku

Ku merasa tlah kehilangan
Cintamu yang tlah lama hilang
Kau pergi jauh karena salahku
Yang tak pernah menganggap kamu ada

Asmara memisahkan kita
Mengingatkanku pada dirimu
Gelora mengingatkanku
Bahwa cintamu tlah merasuk jantungku

Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Seandainya kamu bisa
Mengulang kembali lagi cinta kita

Takkan ku sia-siakan kamu lagi

Asmara memisahkan kita
Mengingatkanku pada dirimu
Gelora mengingatkanku
Bahwa cintamu tlah merasuk jantungku

Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Seandainya kamu bisa
Mengulang kembali lagi cinta kita

Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila

Takkan ku sia-siakan kamu lagi. (2x)


~satu pagi lagu ni duk mesiul2 dicorong radio abahizz tetiba kata "lagu ni tuk ayang" bila hayati lirik betul2 macam sedih plak..terrasa ala2 becinta plak....erm bercinta selepas nikah sesuatu yang terlalu indah untuk diungkapkan...so carila cinta yang DIA redhai in sya Allah rasa ketenangannye.

mari kita mengundi P97 N15

Monday, April 22, 2013
overview skit org duk PRU13 ni orang duk bz mengempen kan tarikh buang undi 5 Mei 2013 Ahad ni so mama nnti akan undi parlimen selayang dun templer..jom review skit sapa calon2 nye...

Parlimen P97 Selayang
Calon BN: Donald Lim Siang Chai


  vs

Calon PR/PKR: William Leong


Dewan Undangan Negeri (DUN) - N.15 TAMAN TEMPLER
PR/PAS : Zaidy Abdul Talib

vs

BN : Subahan Kamal


~so sapa2 yang mengundi dun dan parlimen yang sama ni la calon2nya...terpulang la pada kita kan tuk memilih...tu hak kita...anda kenal pemimpin anda?? apa pembaharuan dan apa yang mereka penah bantu sebagai pemimpin kita? perlu bagi peluang? ke masa nk mengundi je baru nk tonjol diri? erm terpulang  parti mana pun mereka... 

adakah mama antara penggundi atas pagar?? ermmm tidak jugak kot..menilai ikut hati pemerhatian dan pembacaan dan cara mereka ni memimpin. kadang2 rimas cara2 mereka yang terlalau taksub dgn pemimpin sendiri dan cara mereka berkempen...tp itulah warna hidup sampai masa hanya pada DIA menghitung segalanya....

mari check lokasi membuang undi ada disini : http://daftarj.spr.gov.my/

lakasi mama mengundi...

so ni kali kedua mama mengundi errr undi itu rahsia...tp sekarang tak rahsia kot semua dah menonjol dah ala2 tau je pangkah parti mana.. betoi tak??kikiki

doa abang wathieq

Thursday, April 18, 2013
situasi mama sakit mulut (ulser) dan memuncungkan mulut...baring2 la sebelah abang wathieq

abang wathieq: kenapa mulut mama mcm tu sakit ker?

mama            : haah sakit tgok ni darah (merah2 ulser yang banyak)

abang wathieq: mama macam mana nak doa?

mama            : doa apa? ~adik kat sebelah main bedak tumpah pulak~~
mama            : astagfirullahalazimm...adikkkk buat apa nih...

abang wathieq: ok mama dengar abang doa... dengan nada kuat "astagfirullahalazimmm baik la mulut mama sakit jangan darah lagi..aminnn"

mama             : errrkkk abang bukan mcam tu kalau berdoa kata mcm ni "Ya Allah baikkan mulut mama..bla...bla bla"...

~abang wathieq ni cepat malu sikit kalau tegur salah tp takpa abang walaupun salah mama terharu rasanya rupanye dia duk tanye mcm mana nk doakan untuk mama...doa seorang anak...touching sungguhh abang wathieq dah pandai fikit nk doakan mama...adik dgn muka tak besalah terus main bedak...

abang wathieq sebelum ada adik
mama doakan moga abang boleh jaga adik2 nanti yer...jaga mama abah...moga jadi anak berjaya akhirat dan didunia juga...aminnn

weeding pak ngah edy

Monday, April 1, 2013
31.3.13...alhamdulillah pak ngah @ adik kepada abah izz selamat di ijab kabulkan, tahniah buat pak ngah dan mak ngah baru...moga bahagia hingga akhir hayat dan dipermudahkan dalam menjalani kehidupan alam rumah tangga.

alhamdululillah suami dan isteri

 majlis sebelah pengantin perempuan...haa abang wathieq jadi salah seorang pengiring dan masa pakai baju ok jerr (baju pakngah sponser...tqqq pakngah) , TETAPI kalau takde pakcik apit ngan maksu teman bawa bungga mangga sekali confirm abang wathieq takmo...
abang wathieq melangkah bawa penantin
abang wathieq dah ketepi ikut pakcik ngan maksue tak masuk dewan sbb bunga magga separuh jalan. 

pengantin


adik washfa moody the whole day....aduhh napa dikk..
adik jangan moody penat mama
dah adik jom balikk..next week umah embah dengan atuk jgn meragam lg yerr kawan dengan abang.
alhamdulillah....semua dah selesai so next week insyaAllah belah embah ngan atuk izz pulak...