468x60

doa abang wathieq

Thursday, April 18, 2013
situasi mama sakit mulut (ulser) dan memuncungkan mulut...baring2 la sebelah abang wathieq

abang wathieq: kenapa mulut mama mcm tu sakit ker?

mama            : haah sakit tgok ni darah (merah2 ulser yang banyak)

abang wathieq: mama macam mana nak doa?

mama            : doa apa? ~adik kat sebelah main bedak tumpah pulak~~
mama            : astagfirullahalazimm...adikkkk buat apa nih...

abang wathieq: ok mama dengar abang doa... dengan nada kuat "astagfirullahalazimmm baik la mulut mama sakit jangan darah lagi..aminnn"

mama             : errrkkk abang bukan mcam tu kalau berdoa kata mcm ni "Ya Allah baikkan mulut mama..bla...bla bla"...

~abang wathieq ni cepat malu sikit kalau tegur salah tp takpa abang walaupun salah mama terharu rasanya rupanye dia duk tanye mcm mana nk doakan untuk mama...doa seorang anak...touching sungguhh abang wathieq dah pandai fikit nk doakan mama...adik dgn muka tak besalah terus main bedak...

abang wathieq sebelum ada adik
mama doakan moga abang boleh jaga adik2 nanti yer...jaga mama abah...moga jadi anak berjaya akhirat dan didunia juga...aminnn

2 komen pembaca:

  1. Atia Adina said...:

    alahai bijak sungguh

  1. MAMASUE said...:

    abg wathieq mmg terbaik...mamasue pun terharu baca =)