468x60

mari kita mengundi P97 N15

Monday, April 22, 2013
overview skit org duk PRU13 ni orang duk bz mengempen kan tarikh buang undi 5 Mei 2013 Ahad ni so mama nnti akan undi parlimen selayang dun templer..jom review skit sapa calon2 nye...

Parlimen P97 Selayang
Calon BN: Donald Lim Siang Chai


  vs

Calon PR/PKR: William Leong


Dewan Undangan Negeri (DUN) - N.15 TAMAN TEMPLER
PR/PAS : Zaidy Abdul Talib

vs

BN : Subahan Kamal


~so sapa2 yang mengundi dun dan parlimen yang sama ni la calon2nya...terpulang la pada kita kan tuk memilih...tu hak kita...anda kenal pemimpin anda?? apa pembaharuan dan apa yang mereka penah bantu sebagai pemimpin kita? perlu bagi peluang? ke masa nk mengundi je baru nk tonjol diri? erm terpulang  parti mana pun mereka... 

adakah mama antara penggundi atas pagar?? ermmm tidak jugak kot..menilai ikut hati pemerhatian dan pembacaan dan cara mereka ni memimpin. kadang2 rimas cara2 mereka yang terlalau taksub dgn pemimpin sendiri dan cara mereka berkempen...tp itulah warna hidup sampai masa hanya pada DIA menghitung segalanya....

mari check lokasi membuang undi ada disini : http://daftarj.spr.gov.my/

lakasi mama mengundi...

so ni kali kedua mama mengundi errr undi itu rahsia...tp sekarang tak rahsia kot semua dah menonjol dah ala2 tau je pangkah parti mana.. betoi tak??kikiki

1 komen pembaca:

  1. Eliss Mie said...:

    buat lah pilihan yg terbaik :) tak sabar nak balik kg yg lebih :)