468x60

abang wathieq kene attack again

Friday, May 10, 2013
hari ni abg wathieq tepaksa mama pi office ada keje yg mama perlu sattlekan. seawal 6am++ dah bepecut ke klinik ajwa sek 7 ambik nab...klinik ni dah operate 24h...nyaris dekat jerr..oh anakku symptom athma since 5months lg. walaupun umur dah menjakau 3 tahun setengah mama yakin takkan bawa sampai besar...doa sentiasa betalu-talu.

watieq dgn muka selamba jerit dlm lif office mama "ohhh gelapnyee" satu lif gelakkan dia...mama pun buat2 cool je jawab "mmg la gelap abang rendah tenggelam lif ni padat macam sadin"..hohoho

mama tak ingat mama tido ke tak mlm (wengg pening lalat dah ni) td dengan abg wathieq merungut sakit dada sakit dada...adik dah lelap alhamdulillah...lepas dapat gas menyudut..haaaa aktif la balik anak bujang ni....alhamdulillah tanda2 awak sihat...n tqsm uncle sakhi n unty norly bg bungkusan ni...

dari uncle sakhi


dari untie norly

haaaa bestkan...mama leh tumpang sekaki yer abang wathieq...zzzzZZZZZzzzzzzzzz pening dah ...mama doakan moga takmo dah kene attact lg yer boleh main ngan adik washfa...


ponn ponnn cepat adik jalan

3 komen pembaca:

  1. Atia Adina said...:

    adam pun kalo semput ... dapat nebulizer terus ok ... kat umah ada aerochamber tu ... selalunya tak jadi ... tetap nak kene nebulizer

  1. Eliss Mie said...:

    aduhai anak kan. semoga sentiasa sihat2 lah.

  1. mama_izz said...:

    adampun ada aerochamber ker?wathieq dulu masa kecik betahan jugak pakai tp sejak dah besar doc kata mungkin gas tak masuk sepenuhnya dalam badan dia...