468x60

adikla kawan abang

Thursday, October 31, 2013
lama mama xupdate kisah anak2.abang wathieq alhamdulillah baru je melangkah masuk 4 tahun 19 oktober baru2 ni..adik washfa insyaAllah bulan depan 26 november genabla 2 tahun...alhamdulillah anak2 dah besar dah terasa selesa sikit... cumanya abang sukaa menyakat adik + adik pun 2 x 5 dengan abang sama2 cari pasal. tapi abang wathieq ada ciri2 abang yg mama nampak antaranya...
- kalau minta tolong buka kasut adik dia akur...tp adik kadang2 cari pasal xmo abang tolong nak mama jugak
- tolong kemas kasut semua masuk almari kasut...walaupun kadang2 merungut "kenapa abang je kene buat" ..mama pun jawab sebab abang pandai kemas kasut...dia pun sengih2 laaaa...
- kalau minta tolong kemas toy yang besepah satu rumah dia buat jugak sikit2 lama2 abis jugak kemas tp adik...yaaa ini jawapannya "tak nak tak nak suruh abang laa"...haiii la adikk
- sangat la rajin tolong mama kat dapur basuh pinggan nk potong sayur, tolong blander la tolong mixed bahan2 kek dan sampai satu tahap mama plakk yg stress dan berasappp je..tp doa dlm hati ya Allah berilah ku kesabaran...huh!!
- n banyak lagi nnti mama senaraikan...kalau mama rajin...

cari mood melakarr disini... kisah2 adik washfa kene update selalu...

~~alhamdulillah moga lembutkan hati anak2 ku membesar dan kuatkan semangatnya meniti hari2 mendatang...aminn